Toporzyk 21, Połczyn-Zdrój
781 868 784

DOM NAD ROZLEWISKIEM W TOPORZYKU

Kiedy po raz pierwszy przyjechaliśmy do Toporzyka w 2008 roku zachwyciliśmy się tym, co tutaj zastaliśmy. Przepiękne naturalne tereny zlokalizowane nad małym rozlewiskiem, jak również wspaniała historia tego miejsca, w bezpośrednim sąsiedztwie ze starym, zabytkowym Kościołem spowodowały, że postanowiliśmy tu pozostać i stworzyć jedyne w swym rodzaju gospodarstwo agroturystyczne, które nazwaliśmy "Dom nad Rozlewiskiem". Wierzymy, że również Państwo postanowicie nas odwiedzić i odkryjecie prawdziwą "perłę" jaką jest nasza rodzinna agroturystyka.

Wyjątkowe położenie

Toporzyk to wieś położona w województwie zachodniopomorskim, w gminie Połczyn-Zdrój. W otoczeniu niepowtarzalnej przyrody, w otulinie Drawskiego Parku Krajobrazowego i sąsiedztwie tzw. "Szwajcarii Połczyńskiej". Wybitnie polodowcowy charakter tych terenów wpłynął na jego ukształtowanie i krajobraz. To kraina bogata w czyste jeziora i rzeki, wąwozy, a także przepiękne, zasobne w grzyby i zwierzynę lasy. Wszystkie te walory środowiskowe powodują, że goszczący u nas turyści znajdują ukojenie, spokój i harmonię jakże potrzebną w dzisiejszym "zabieganym" świecie.

Nasza historia

Początki zabudowy, którą w 2009 roku poddaliśmy gruntownej renowacji sięgają 1921 roku. Dawni gospodarze mieli tu w użytkowaniu własny młyn, piekarnię oraz sklep. Magia tego miejsca pozostała do dziś, a my mieliśmy do wykonania wiele prac, aby przywrócić mu dawny blask. Uporządkowaliśmy ponad 2 hektarowe gospodarstwo łącznie z rozlewiskiem. Ciągle rozbudowujemy bazę hotelową oraz infrastrukturę turystyczną. Dokładamy wielu starań, aby gospodarstwo, którym zarządzamy stale rozwijało się i cieszyło naszych Gości.

Relaks i aktywne spędzanie czasu

Dom nad Rozlewiskiem jest nie tylko doskonałą oazą dla tych, którzy poszukują relaksu, ciszy i spokoju. Chętnie odwiedzają nas także Ci, którym zależy na aktywnym spędzaniu wolnego czasu. Sąsiedztwo Jeziora Siecino oraz Jeziora Drawskiego daje możliwość uprawiania wielu sportów wodnych. Te duże akweny, charakteryzujące się czystą wodą oraz zasobnością w ryby. Nasze przepiękne polodowcowe tereny dają także możliwość jazdy na rowerze, uprawiania mtb oraz nordic walking.

Ekologiczna kuchnia, własne wyroby i Gospoda

Dobrze się czują u nas także Ci, którzy cenią sobie dobrą i ekologiczną kuchnię. Prowadzimy własną Gospodę wraz ze smażalnią ryb, które pochodzą z naszej własnej hodowli. Króluje oczywiście pstrąg w różnych postaciach. Posiadamy także własną wędzarnie, z której na stół wędrują przepyszne kiełbasy, boczki i szynki.

Pokoje gościnne - noclegi

W zależności od rodzaju pobytu, jego długości i liczby gości przygotowaliśmy szeroką ofertę, dzięki czemu każdy znajdzie swoje miejsce w naszym Gospodarstwie. Pokoje typu standard (dwu i trzyosobowe), większe pokoje dwuosobowe typu de-luxe, przestronny pokój rodzinny dla pięciu osób oraz jeden apartament.

Imprezy okolicznościowe - wesela, bankiety

Nasze Gospodarstwo znane jest z profesjonalnie organizowanych imprez okolicznościowych. Bogate doświadczenie oraz walory Domu nad Rozlewiskiem powodują, że jesteśmy doskonałym miejscem do organizacji wesela lub innej ważnej uroczystości: chrzcin, bankietu firmowego, wigilii, Sylwestra itp. Posiadamy doskonale przystosowaną do tego celu salę biesiadną, która zawsze jest idealnie wystrojona w zależności od charakteru imprezy. Zapewniamy także odpowiednie nagłośnienie oraz doskonałą kuchnię.

Nasze walory:

• Otulina Drawskiego Parku Krajobrazowego
  • 10 km od Jeziora Siecino i Jeziora Drawskiego
  • 10 km od Połczyna-Zdroju i Parku Zdrojowego
  • Sąsiedztwo polodowcowej doliny tzw. "Szwajcarii Połczyńskiej"
  • Trasy MTB i Nordic Walking.
  • Łowiska dla wędkarzy i myśliwych